torsdag den 22. oktober 2015

Julelisten

Sidste år lavede jeg et indlæg om de julestjerner jeg var gået igang med og om hvor dejligt det er at være i god tid.

Hmm, nogle gang går tingene ikke lige som præsten prædiker.

Jeg fik lavet en masse stjerner, de blev bare aldrig blokket ud, men jeg giver det et skud igen i år.

Dog har jeg fået hæklet flere stjerner efter et mønster jeg selv har lavet, men det kommer i et indlæg for sig selv.

Ellers er der som sædvanligt en masse planer for julen, og det eneste jeg har nået på nuværende tidspunkt er de hæklede stjerner.

Det kunne være sjovt at se hvor meget jeg egentlig når, så jeg laver en lille liste her, så laver jeg en status på det efter jul.

Julelisten:

- Julekjole til Lillepigen
- Hæklede sokker til bordpynt
- Juletræer af filt
- Hæklede coastere
- Juletræs ophæng
- Småkage ophæng
+ hvad jeg ellers finder på ;o)

Kram Sandra



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar