onsdag den 6. maj 2015

Stjernesækkestolen

Det er så dejligt når man er færdig med et projekt, specielt et større et af slagsen.

I et stykke tid har jeg syet på 2 stjernesækkestole og de er nu endelig helt færdige. 

Jeg elsker alt i processen når der skal skabes noget på symaskinen, men hvis jeg SKULLE vælge en ting, som jeg godt kunne undvære, så er det at klippe stof. 

Og for dælan da, hvor skulle der klippes meget til de to stole.

Som en lille detalje har jeg lavet lidt applikationer som pynt. 

Det er første gang jeg laver applikationer, og det skal ihvertfald prøves igen. 

Men de er blevet super fine og indtil videre holder de på krøjerkuglerne. 

Kram Sandra

Hvert stykke måler 40 X 40 cm

Der er syet lynlås i siden så betrækket kan tages af og stolen kan vendes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar